चीन बाट तेल आयात गर्दाको अनुमानित अर्थवस्था
काठमाण्डौ – बिदूर – ६५ किमि
बिदूर- रसुवागढी- अनुमानित ९० किमि
रसुवागडी- केरुङ् – अनुमानित १५० किमि
केरुङ् – सिगात्से – ४८० किमि
जम्मा दूरी: ७८५ किमि एकतर्फी, १५७० किमि दुईतर्फी
रित्तो र भारसहितको गाडी गुड्ने औषत गती ३५ किमि प्रति घण्टा मान्दा जम्मा लाग्ने समय: ४५ घण्टा
रित्तो र भारसहितको गाडीको औषत तेल माइलेज ३.५ किमि प्रति लिटर मान्दा जम्मा लाग्ने डिजल: ४५० लि.
एक ट्रिपको अनुमानित खर्च: (महिनामा कम्तीमा ३ ट्रिप बोक्ने हिसाबले)
२ जना चालकलाई प्रति ब्यक्ति १५००० ले रू. ३०,०००
गाडिभाडा- २०,०००
तेल: ४५,०००
बिबिध: १५,०००
जम्मा: ११०,०००
एक ट्रीपमा बोकिने सरदर इन्धन: १०,००० लि.
प्रति लिटर डूवानी खर्च: १० रुपैया १० पैसा ।
भारत बाटै ल्याउदा पनि प्रति लि. कमसेकम रू. ५ ढूवानी भाडा लागेकै होला । यदि चीन र भारतमा तेलको खरीद मूल्य उस्तै हुने हो भने प्रतिलि रू ५ बढी ढूवानी भाडा बिक्री मूल्यमा समायोजन गर्दा उपभोक्ताले आपत्ती नमान्लान् ।
जहा सम्म बाटोको अवस्थाको कुरा छ- गुगल नक्सामा हेर्दा, रसुवागढी पारी बिग्रिएको ५-७ किमि खण्ड बाहेक केरुङ सम्म नै दुईलेन पिच गरेको राम्रो बाटो देखिन्छ । केरुङ देखि पूर्ब-उत्तर पर्ने ‘पाइकु को’ तालको को दक्षिण भएर पठारै-पठार जाने रोड पनि पीचयूक्त राम्रो छ । पठार सकिएपछि त्यो रोड स-सानो ‘पुम छु’ नदीको किनारै किनार अलि पूर्ब सम्म जांदो रहेछ र खासा तर्फबाट आउने उन्नत स्तरको राष्ट्रिय राजमार्ग “G ३१८” भेट्टाउदो रहेछ । सो राष्ट्रिय राजमार्गले सिधै सिगात्से पुर्याउने रहेछ । सिगात्से शहर पनि निकै बिकसित देखिन्छ, रङ्गशाला मात्रै ८ वटा रहेछन् । यसरी हेर्दा चीनतीर बाटो निकै राम्रो छ । बरू हाम्रै तिर पो अलि ठिकठिकै को मात्र छ ।
समग्रमा चीनबाट इन्धन ल्याउने कुरा बिल्कुल सम्भाब्य छ । (mysansar)
0 comments:
Post a Comment